ГоловнаНаукаГігантський астероїд розміром із дубайський хмарочос наближається до Землі

Гігантський астероїд розміром із дубайський хмарочос наближається до Землі

Гігантський астероїд розміром із дубайський хмарочос Burj Khalifa наближається до Землі. Космічне тіло під назвою (7482) 1994 року PC1 має діаметр близько кілометра. Вже 18 січня його зможе побачити на нічному небосхилі кожний астроном-аматор.

Експерти НАСА класифікували його як «потенційно небезпечний астероїд» через значний розмір і регулярні прольоти повз нашу планету. Швидкість польоту становить близько 19,5 км/сек. (7482) 1994 PC1 належить до групи астероїдів Аполлон.

Це найвідоміша група, де астероїди мають однакову довжину орбіти із Землею. Цього разу космічний гість пролетить на відстані 1,93 млн км від Землі, це вп’ятеро далі, ніж Місяць.

Розрахунки траєкторії мають похибку 133 км, тому ризику зіткнення найближчим часом не очікується. Попереднє зближення астероїда Землею відбулося 89 років тому: 17 січня 1933 року. Наступного разу він пролетить повз землю Землі 18 січня 2105 року.

Згідно з підрахунками, астероїд такого розміру може потрапляти на Землю 1 раз на 600 тисяч років. НАСА розробляє місію DART, метою якої є збити невеликий астероїд з орбіти, врізавшись у нього.

Астрономи зафіксували астероїд (7482) 1994 року PC1 вчасно його обльоту Землі в 1997 році. Сам він був відкритий в 1994 році в австралійській обсерваторії Сайдінг-Спрінг. Астрономи виявили його присутність і на ранніх знімках, датованих вереснем 1974 року. За 47 років спостережень вчені встановили його чітку орбіту.

Варто уточнити, що ще один астероїд – 2013 YD48, ширина якого досягає 104 метрів, наблизиться до Землі 11 січня. Він пролетить повз нашу планету на відстані 5,6 млн км, що є відносно близькою відстанню з астрономічної точки зору.

Свіжі новини

Поряд із Землею пролетить величезний астероїд. Коли та де можна відстежити?

Великий астероїд пролетить через космічний простір поруч із нашою...