ГоловнаНаукаМайбутнє космічного туризму: Вартість, доступність, екологія?

Майбутнє космічного туризму: Вартість, доступність, екологія?

Польоти Virgin Galactic і Blue Origin показали, що космос можна досягти, але чи бажаний космічний туризм?

11 липня обов’язково залишиться днем ​​0, початком. Своїм польотом до вищих верств атмосфери Річард Бренсон відкрив шлях сотням, навіть тисячам інших людей до космічного туризму. Історичний політ був підтверджений дев’ятьма днями пізніше польотом Джеффа Безоса, одного з його найбільших суперників в космічних і туристичних польотах. Дві їх компанії, Virgin Galactic і Blue Origin відповідно, шукають прибутковості, і космічний туризм здається ідеальним рішенням їх фінансових проблем.

Але хоча контури того, яким буде космічний туризм, починають формуватися, оскільки 600 чоловік вже забронювали місця на рейс Virgin Galactic, залишається кілька запитань. Одне можна сказати напевно: з наступного року космічний туризм стане реальністю.

Космічний туризм: уже завтра?

Virgin Galactic знаходиться в двох випробувальних польотах від запуску своєї комерційної програми, і Blue Origin, яка тільки що провела свою першу переконливу пілотовану демонстрацію, повинна наслідувати її приклад. З ними в авангарді весь New Space готується застрибнути на підніжку космічного туризму, перш ніж він вислизне з їхніх пальців.

Для багатьох компаній космічний туризм – це Святий Грааль, єдине життєздатне рішення для досягнення фінансового балансу. Сьогодні New Space – це спекулятивна бульбашка, інвестори поспішають допомогти молодим стартапам розвиватися, а останні живуть за рахунок фінансових перфузії, вони продовжують рости, не турбуючись про рахунки. Проблема в тому, що інвестори в кінцевому підсумку зажадають повернення своїх інвестицій. І сьогодні єдиним рішенням, знайденим компаніями New Space, щоб повернути ці мільярди, є космічний туризм.

Майбутнє космічного туризму: Вартість, доступність, екологія?

Науково-космічний туризм

Але космічний туризм – це не тільки відправка дуже щасливих людей в найвіддаленіші куточки атмосфери, але і можливість приватних компаній, що пропонують ці польоти, проводити на борту свої наукові експерименти. Як пояснюють експерти, всі наукові експерименти, що проводяться на Землі з гравітацією, ніколи не працювали без цієї сили, тому той факт, що суборбітальні польоти пропонують секунди або навіть хвилини невагомості, є благом для приватних лабораторій і великих університетів.

Ця практика не нова – Virgin Galactic і Blue Origin вже проводили наукові експерименти під час випробувальних польотів своїх космічних кораблів, – але вона повинна отримати більш широке поширення в міру розширення космічного туризму. Ці суборбітальні польоти – реальна можливість для вчених, які знаходять в них ідеальний проміжок між параболічними польотами на літаках “0G”, які пропонують моменти гравітації близько 30 секунд, і набагато більш тривалими і складними місіями, які вимагають або власний супутник на орбіті або висновок експерименту на МКС. Практики вартістю в мільйони доларів, які сьогодні дуже рідкісні. Таким чином, космічний туризм може сприяти розвитку цього способу вивчення космічної науки.

Багато хто вірить в цю нову корисність космічного туризму. Перш за все, це може бути реальний маркетинговий актив для таких компаній, як Blue Origin або Virgin Galactic. Вплив на розвиток науки завтрашнього дня додасть нового змісту корпоративних польотів, які в даний час багатьма розглядаються як «розвага для мільярдерів». Але що може бути дуже цікаво з цими польотами, так це величезне вікно досвіду, яке вони відкривають.

Який вплив на навколишнє середовище?

Якщо наукове питання може дозволити відновити імідж туризму для надбагатих, то екологічне питання ризикує порушити баланс сил. Дійсно, політ в космос забруднює. Якщо польоти Virgin Galactic сьогодні найбільш забруднюють навколишнє середовище, оскільки вони виконуються з використанням метану, то польоти Blue Origin, які до сих пір наводяться в рух воднево-кисневим двигуном BE-3, чистіше, ніж прототип реактивного літака Virgin Galactic. Ракета New Shepard також повинна перейти на метан з двигуном BE-4 нового покоління. Цей високотоксичний для планети газ – квазіобов’язок в світі авіакосмічної промисловості, оскільки він дає набагато кращі результати, ніж водень.

Таким чином, підкорення космосу стикається з новою дилемою в способі, який прагне бути все більш і більш екологічним. Проекти NASA SLS і SpaceX Starship – це як хороші аерокосмічні новини, так і екологічні катастрофи в процесі становлення. Хоча до 2040 року космос може стати «економікою на трильйон доларів», на думку молодого німецького стартапу Isar Aerospace, йому доведеться вирішувати екологічні проблеми, щоб вижити. Рішення може полягати в двигунах ядерної реакції, дослідження яких фінансується за рахунок частини бюджету НАСА в цьому році.

Свіжі новини

Шеф-кухар з Копенгагену відкриває ресторан у космосі

Наступного року шість гурманів вирушать до космічної кулінарної подорожі,...

Ціни впали: новий тип туризму стає масовим

Ціни на космічний туризм падають і незабаром він стане...

Космічний корабель відомого мільярдера виведе цього тижня перших туристів до космосу: за квитками вишикувалася черга

Чергові «екстремальні» та екстремально-багаті туристи найближчим часом отримають свою...

Океани Землі змінюють колір із синього на зелений. Чому так відбувається?

Супутники NASA показують, що більше половини Світового океану Землі...